Sidor

fredag 6 december 2013

Julen 2014 ska börjas på ny kula

Tack alla söta för omtanken igår, ja det var verkligen lite skrämmande att något så litet kunde vara så farligt. Handen mår lite bättre nu men det är nog tack vare iprenen som ligger i kroppen. Så fort jag använt handen för mycket sticks det i fingrarna och de moler upp till armbågen. Så visst är jag tacksam att jag åkte in i går. 


Jag har nu börjat plocka ner Julen. Julens marknader är över för denna gång. Men innan jag packar ner de som blivit över så ger jag er chansen att handla via Choices by Annie på facebook. 


Jag har sänkt lite priser för jag har inte så mycket kvar. På något sätt hade det känns bra att börja på "ny" kula inför nästa år. Så vill ni inhandla miljövänligt, återbrukat, handgjort till mycket låga priser så klicka gärna in här.

Nu ska jag återgå till att ta det lugnt.
Tack än en gång för söta ord
Annie




1 kommentar:

  1. Jag har två marknader kvar som jag ska delta på, så jag gör ljus så fort jag hinner.
    Ja du, djurbett är inte att leka med. Jag blev biten av en schäfer i handen en gång, det var när att ett finger hade gått av men allt gick bra till slut. Men den där hunden lever fortfarande och jag går aldrig förbi huset där den bor, det vågar jag inte.
    Kram
    //bara anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...