Sidor

måndag 13 augusti 2012

Måndag igen

Denna måndag är jag glad för att: 

Vincent äntligen får träffa sina kompisar på förskolan igen

Att vi ska prata med en golvläggare angående golvet i hallen

Att mina barn håller mig sysselsatt så jag slipper klättra på väggarna (det här med arbetslös är inte min grej)

Att jag har världens bästa sambo som tar död på alla äckliga flugor i sovrummet samt alla äckliga spindlar i källaren

Att min mamma kanske kommer hit och umgås en dag



Något annan jag är tacksam för är att allt detta regn har inneburit att det växer så det knakar i mina små pallkragar. Snart är det dags att plocka in morötterna och baka bröd;) 

Önsakar er alla en härlig start på den nya veckan med alla de nya möjligheter som det innebär
Annie

4 kommentarer:

  1. Bra med måndagslista!
    Det ska jag kanske ta efter.
    Kan behövas eftersom att jag är expert på att sucka över måndagar.

    Fortsatt fin dag till dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Vad snygga dina pallkragar är ...och kul att det växer så bra förstås
    Ha en bra dag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Vilka odlingar, man hör nästan hur det knakar!
    Pallkragarna är jättefina:)
    Såg dina fina glasfynd också, glas är så vackert!:)
    Ha de gott!
    Marianne

    SvaraRadera
  4. Så fina odlingar du har!
    Var inte orolig för taklöken, den klarar i princip ALLT!:)
    Tack för lyckönskningar inför Formex, de kan behövas. 800 utställare och så lilla jag...
    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...