Sidor

torsdag 9 januari 2014

Den som söker skall finna


Jag som var orolig att jag inte skulle finna någon plats för mina nyköpta plåtburkar;) 
Klart jag kunde hitta plats för dem. 




Just nu får de stå här längst upp i Reda hyllan i köket. En är redan fylld med barnens ballonger, en ska inom kort fyllas med vårens fröer. Så jag fann användningsomdråden för dem trots allt. Tur för mig det. 

Idag är jag hemma med barnen och idag påbörjas den stora vårstädningen. Ja lite tidigt för vårstädning kanske men jag brukar börja tidigt och tar ett rum i taget, i dag börjar jag med mitt Rekreationsrum. 

Jag hoppas ni har en härlig dag och tackar för alla söta kommentarer om vackra Madicken. 
Kram
Annie

12 kommentarer:

  1. Vilken härlig hylla!
    Jag har servetter i en fyrkantig chokladplåtis och så har jag såna tråkiga plastklämmor i en som står på köksbänken. Plåtburkar går att ha till mycket:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh...jag saknar att saker framme varje gång jag ser sådär mycket fina saker!!!
    Här ser det bara rörigt ut på min lilla yta=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Sådär vill jag också göra, drömmer om att ha en öppen hylla i köket! Det var planen när vi bodde i hus och den tanken finns kvar i huvudet, så synd att gömma undan de vackra kopparna ju.Vilka vackra tekannor du har! Hade en kompis som samlade på sådana från jordens alla hörn och så hade hon en hylla i köket där de stod. Maffigt! Lycka till med städningen! Kram

    SvaraRadera
  4. Burkarna passar perfekt på hyllan! Du har en vacker samling med gamla koppar och kannor :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  5. Så fint det är. Duktig du är som vårstädar. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Vilken fin hylla! Där passade burkarna bra!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  7. Det där blev riktigt bra! Burkarna passar som en smäck i hyllan :)
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Så fina saker i hyllan...och kryddhyllan är en sån som jag är på jakt efter...men aldrig finner, hihi....men skam den som ger sej ;)).....ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  9. Där står dom fint:) Det låter härligt med vårstädning tycker jag! Kram

    SvaraRadera
  10. Dom gjordes bra bland allt annat fint du har i hyllan.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  11. Vilken mysig hylla, gillar den verkligen...
    Kram
    //bara anna

    SvaraRadera
  12. Så fint det blev!!!
    Och rekreationsrum....det lät ju helt fantastiskt!
    Kram Jennica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...