Sidor

fredag 4 april 2014

Undrar hur länge mitt mässfynd kommer överleva?


För en vecka sedan var jag och mannen på Hem och trädgårdsmässan i Borås. En mässa jag längtat till i flera år men alltid haft förhinder när den väl varit. 
Men i år fixade vi så att vi kom dit. 

Jag blev lite besviken på storleken för den var inte hälften så stor som jag trodde, men innehållet i det lilla blev jag inte besviken på. 


Jag kom hem med både ett olivträd, två av årets pelargon Katy13, ekologisk och kravmärkt havtornsmarmelad samt ett naturligt tillverkat putsmedel till skinn. 

Så vi var mer än nöjda när vi gick därifrån. 

Nu ska vi bara se till att få olivträdet att överleva också. 

Men hörrni idag är det fredag, min sista dag som timanställd i klädbutiken, jobbar mina sista fyra timmar sen är det nya utmaningar som gäller. 

Jag vågar följa mitt hjärta.
Kram
Annie

7 kommentarer:

  1. Klart du klarar ditt olivträd. Härligt med nya utmaningar. Lycka till! Ha en fin fredag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Olivträdet fixar du plättlätt!!

    Och så skönt med di nystart, att lyssna på hjärtat är det finaste man kan göra.
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  3. Fina mässfynd ni gjorde!
    Du är modig som vågar följa ditt hjärta, fortsätt så, det kommer gå hur bra som helst!! Bara du orkar med tekniken, som jag kan tänka mig är bland det jobbigaste...
    Tack för dina peppande kommentarer hos mig! Idag tar jag nya tag! :)
    Njut av sista arbetsdagen i affären, kram Maja!

    SvaraRadera
  4. Mina olivträd har en tendens att dö, får se om de överlevt nu över vintern!
    Spännande med ditt projekt/hemsida!
    Låter bra att följa sitt hjärta, ha en bra sista dag i butiken och njut av fredagen
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Att lyssna på hjärtat är det bästa i längden. Är det webbutiken du ska satsa på nu då eller vad är det som händer?

    SvaraRadera
  6. Härliga fynd du gjort! Klart de överlever :) Olivträdet kan du flytta ut när det blivit frostfritt.
    Ha en skön fredag!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Visst överlever de
    ha en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...