Sidor

söndag 2 mars 2014

Att lösa mysterier och andas kärlek

God förmiddag, eller kan man kalla halv tio för morgon?

I Tisdags började, som de flesta säkert vet, bokrean.

Jag besökte vår lokala bokhandlare och inhandlade några riktiga godbitar.

Det blev tre böcker till mig och barnen. Här hemma gillar vi mysterier och Lasse och Majas dektektivbyrå löser alltid spännande mysterier.
Så ett bokrea tips är att köpa Lasse Majas Detektivbyrå, jag tror det finns tre titlar ute, Kyrkomysteriet, Tidningsmysteriet och Tågmysteriet. Här hemma har vi redan löst mysteriet på tåget och igår började vi lösa kyrkomysteriet.

Ett annat tips är Yoga med Malin, en sådan fantastisk må bra bok. Hela tonen i boken andas kärlek och frid och den är en fröjd att både bläddra i och läsa. En fantastisk bok för den som är intresserad av Yoga.

Idag ska vi besöka en loppis och jag hoppas att den blir värd trippen för den ligger en bit bort, så håll tummarna;)

Kram

Annie

4 kommentarer:

  1. Lassemajaböckerna har vi också läst! Mina barn är lite äldre än dina så det är något år sedan men jag minns att mina grabbar gillade dem.
    Lycka till på loppisen!
    Kram
    G

    SvaraRadera
  2. Fina fynd! Har inte kollat in rean än, men det står på min lista ;)
    Ha en fin söndag!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Jaa visst är boken bra...jag har den också....hon har även gett ut en till om yoga....den kommer säkert på bokrean nästa år.....jag köpte en till bok om yoga på rean....den kompletta träningsboken både för nybörjare och erfarna....den verkar bra iaf ;))......visste inte att du utförde yoga......
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Här har det också handlas lite på bokrean, barnböcker. Håller tummar och tår för att du hittar ett bra jobb, det är du värd!
    Kram Anki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...