Sidor

lördag 8 februari 2014

Kanske imorgon, kanske inte, får se;)


Idag tänke jag strunta i att huset är i kaos. När man jobbat 49 timmar i veckan i tre veckor så tenderar hemmet bli i lite kaos. 


Men det tänker jag strunta i. 
Jag har gjort mig en clementin/gurka drink och sitter här och njuter av tystnaden. 


Mannen och barnen är borta för dagen och kommer hem först imorgon. Imorgon är jag ledig. 
Inatt tänker jag inte sova själv utan har tvingat in mig hos en vänlig själ som låter mig sova där i natt, först ska vi tillsammans titta på Melodifestivalen. 


I morgon kanske jag tar tag i kaoset, eller så gör jag inte det. 

Känns skönt att ha val så här på en lördag. 

Önskar er en härlig Lördag
Kram
Annie


14 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med val! Städa kan du göra en annan gång, passa på att mysa istället!
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig lördag du med ;).....här blir det Mello också.....det går ju inte att missa, hihi....
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Ha en superskön och bra lördag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Härlig inställning och helt rätt tänkt! Det finns alltid tid för städningen...en annan dag! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  5. Låter som kloka tankar. Kommer alltid en dag imorgon. Ha en fin mellokväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Du tänker helt rätt vännen! Kul med pyjamasdejt och mellotittande:) Kram!

    SvaraRadera
  7. Bra att du tar hand om dig själv istället för städningen. Den springer inte ifrån dig....
    Melodifestivalen var ingen höjdare tycker jag men alltid kul att titta ändå.
    Ha nu en skön söndag!
    Kram
    //bara anna

    SvaraRadera
  8. Det är ju det där med att prioritera=)) Det viktigaste först och efter slitiga veckor så är det lugn och ro!
    Så det gör du rätt i.
    Hoppas att du hade en mysig kväll/Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Så rätt tänkt.
    Ibland måste man bara få vara, och det bästa med kaos är ju att man faktiskt kan skjuta på det ;)
    Hoppas ni fick en trevlig kväll och att ni får en skön fortsättning på dagen, kram Malin

    SvaraRadera
  10. Städningen är inte det viktiga, den finns kvar ;-) Så jag tyckte du gjorde helt rätt som passade på att njuta, det måste man göra!
    Ha också en skön söndagkväll
    kramar Anneli

    SvaraRadera
  11. Helt rätt tankesätt ...njut ...kaoset går ingenstans ...det får man ta tag i en annan gång
    kram Rosa

    SvaraRadera
  12. Helt rätt tänkt. Sparka av dig skorna och lägg fötterna på bordet och andas. Sen kan man ta tag i kaoset.. en annan dag. Hoppas att du hade en bra helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Gillar verkligen att du tar dej tiden att mysa och hämta igen dej. Hoppas att du hade det trevligt med din kompis och fick go helgfeeling.

    Kram Lissen

    SvaraRadera
  14. Helt rätt tänkt, det ska jag försöka anamma. Kanske idag, kanske i morrn. Den var bra. Hoppas allt är bra och vad roligt att du har fått ihop lite jobbtimmar.
    Kram Anki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...