Sidor

onsdag 15 januari 2014

Dagens väder


Lagom kallt, 

Lite lagom med snö

Solen som tittade fram då och då



Jag gillar våra årstider och tycker att varje årstid har sin charm. 
Vinterns charm är definitivt snö, sol och kyla en härlig kombination. 

Dagens är ordet för Tatjanis utmaning denna vecka och mitt Dagens blir således dagens väder. 

Här hemma är det fortfarande sjukstuga, även jag börjar hosta lite. Min Kollega är också sjuk vilket innebär att jag får jobba endel framöver, något jag ser framemot. Men allt jobbande kan leda till att jag blir lite frånvarande i blogglandia ett tag framöver. Men jag återkommer, det lovar jag. 

Kram
Annie



9 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att se om vi får någon snö i slutet av veckan. Längtar lite :)
    Och krya nu på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du inte blir borta för länge ;-)

    Dagens väder gillar jag skarpt! Fint inlägg!

    Ha en fin kväll!

    Kram // Tatjanis

    SvaraRadera
  3. Fin tolkning av dagens. Hoppas vi hörs snart igen! Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Låter som du haft ett väder jag skulle velat ha! Snö, sol och lagom kyla, det är bästa vädret den här årstiden! Hoppas att du får jobba lagom mycket!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  5. Fina bilder! Här har vi ingen snö.....det snöade lite i måndags men det försvann direkt. Nu ryktas det om snö till helgen, vi får väl se...... Vintern i Skåne är som den är!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  6. här har vi vinter...det gillas av mej ;))).........vi har haft kallt, men nu är det mildare väder på gång...bra...så man kan vara ute......ha det gott i kylan!
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Till och med jag är glad över snön. Det behövs också=))

    Hoppas att du håller dig på benen nu och inte blir sjuk!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Tillfrisknads kram till dig!!

    dagens väder så här dagen efter är snöblandat regn och kalla fingrar. Nu får det banne mig bli ordentlig vinter eller skön vår
    Kram Kajsa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...