Sidor

fredag 17 januari 2014

Att hitta något man inte visste att man behövde


Godmorgon. 

Just nu på min önskelista står en sådan här. 

En råsaftcentrifug. 



Jag prenumererar på READLY som är som ett tidningsbibliotek fast på plattan (eller mobilen). För en mindre summa pengar i månaden så får jag tillgång till tidningar som Hem ljuva Hem, Gods och Gårdar, Plaza, Älskade hem, Handarbeta och pyssel. mm mm. 
Billigt, miljövänligt och fruktansvärt kul. 

För det som är så roligt med READLY är att man introduceras till nya tidningar som man kanske inte hade läst annars. Som tidningen "Fasta med juicer" Med 70 goda recept på häslosamma juicer. 

Så just nu önskar jag mig en Råsaftentrifug. 
Har ni någon erfarenhet av en sådan? 

Nu blir det jobb dag 5 av 9. 

Annie

10 kommentarer:

  1. Har ingen kunskap men det var väl året julklapp så snart finns det nog många som har ! :) Önskar dig en trevlig helg och tack för tipset med Readly. Har ingen supersnabb surfplatta just nu men när min är riktigt utsliten och jag måste köpa mig en ny (har en android och den är bara runt 1 år gammal och snart helt oanvändbar!!!) så ska jag absolut testa det tidningsabonennemanget. Själv premunerar jag på Camino. Jättebra.

    SvaraRadera
  2. Hej Annie!
    Japp jag har erfarenhet av en sådan....jag har nämligen en ;))).....den är lite otymplig tycker jag, men den är ju bra....jag brukar göra morotssaft i den eller vattenmelonsaft (gott)...men tyvärr har jag inte använt den alltför ofta....den är undanställd just nu....men nu blev jag inspirerad att ta fram den, hihi....ska kanske göra morots juice i kväll ;)).....önskar dej en trevlig helg!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  3. Ingen aning, men det låter som en bra idé! Kan riktigt känna smaken av färskpressad juice av både frukt och grönsaker, mmm!

    Och kör nu riktigt sakta på vägen hem!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Har ingen erfarenhet av en sån men kan tänka mig att det blir goda juicer
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Readly har jag aldrig hört talas om, det verkar ju jättebra. Men jag tror nog ändå att jag föredrar att ha en papperstidning, att få hålla i den och bläddra liksom, jag gillar det. Tycker egentligen inte om att sitta och glo på skärmen och någon sådan där moden mobil har jag inte.

    Är du lite nyfiken på yoga så rekommenderar jag dig verkligen att testa. Jag längtar redan till nästa gång.

    Trevlig helg!
    Själva är vi nere i Malmö och bor på hotell i natt till barnens förtjusning. I morgon blir det Disney on ice.
    //bara anna

    SvaraRadera
  6. Har inte heller hört talas om readly. Verkar väldigt praktiskt. En råsaftscentrifug låter spännande förstår det är på din önskelista. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. En sådan skulle vara rolig att prova, har hört mycket bra om den, och var inte det (förra) årets julklapp? Tänk så mycket goda juicer som kan göras med den, och sedan är det dessutom nyttigt!
    Hoppas du får en riktigt fin helg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Min dotter köpte en till jul! Verkar jättebra. Jag fick smaka en juice med många blandade frukter.
    Sonen tipsade mig om Readly så det är något jag funderar på.

    Trevlig helg!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  9. Det är härligt med egna juicer. Min favorit är morot och äpple :)

    SvaraRadera
  10. Jag älskar min som jag köpte i höstas. Man kan ju i stort sätt ploppa i allt i den, och gott blir det också.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...