Sidor

tisdag 15 oktober 2013

Upcykling utmanings påminnelse

God morgon

Snart är det dags att lämna in ert bidrag till 
Upcykling utmaningen:
Lampskärmar (eller lampa) 

För att komma till Upcykling utmaningen klickar du här

Det är verkligen så roligt att anordna dessa utmaningar och jag slås var gång av kreativiteten och påhittigheten som ni alla besitter. Så jag ser så mycket fram emot att få presentera alla bidrag på lördag. 

Men än finns det plats för fler bidrag så släpp lös kreativiteten och börja skapa.
Glöm inte meddela mig när ni publicerat ert bidrag så jag kan hämta upp det hos er. (jag vill ju inte missa någon) 

Lampskärmsutmaningen är min tredje anordnad utmaning. 
För er som vill minnas de förra eller bli lite insprirerade så följer här länkar till de två andra utmaningarna. 
För att se alla bidrag klickar du här. Obs avslutad utmaning

För att se alla bidrag klickar du här obs avslutad utmaning. 



Nu önskar jag er en härlig Tisdag. Här effektiviseras dagarna då hantverksmässan börjar närma sig så det gäller att ta tillvara på "jobb" tiden. 

Annie


3 kommentarer:

  1. Jag ska jobba på med min lampa, även om den driver mig till vansinne=))
    Hojtar till när den är klar!
    Kram och härlig dag/Hannis

    SvaraRadera
  2. Här jobbas med på för fullt inför julmässan jag ska delta på. Den ska ju pågå i nio dagar så det gäller att ladda upp!
    Kram
    //bara anna

    SvaraRadera
  3. Du är så duktig som inspirerar oss andra till att recykla! Det är ju några dagar kvar så kanske kommer även jag att få till något?:) Har varit inne och röstat och håller alla tummar för att du ska vinna (såg att du leder just nu iaf) , Vilken ära att bli nominerad, det är du verkligen värd! Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...