Sidor

onsdag 14 november 2012

Glädjen av unika handgjorda saker

Godmorgon ljuvliga dag

Igår var en fantastisk dag, inte bara det att Mr D kom hem tidigt utan en kär granne kom även förbi på en liten fika och lite (massor) med pysselinspiration. Har ni tänkt på hur mycket lättare och roligare det är att ha en vän att bolla pysselidéer  med;) Tack Titti;) 

I år har jag bestämt att fokus när det gäller pynt och julklappar kommer ligga på hantverk, så ni som förväntar er julklappar från oss var beredda på att få unika julklappar (dock inte från C.b.A) 

När det kommer till pynt så har jag nu gjort mitt andra inköp på den fronten. Första inköpet kan ni läsa om här. Det andra inköpet ser ni här. 




Ett härligt flaggspel designat av MirEll Design ni kommer till hennes blogg här. Visst är den fantastisk och jag längtar tills jag kan hänga upp den och då jag troligtvis inte klarar av att vänta speciellt länge så är 1 december dagen då det kommer hända;) 

I morgon ska ni hålla ögonen öppna, för då hade jag tänkt att utmana er lite;) En utmaning som jag hoppas många av er vill vara med på. Så...

Väl mött imorgon igen
Annie

9 kommentarer:

  1. Ja, har hittat hennes blogg via dig, riktigt mysig och inspirerande, precis som du.
    Spännande med utmaning.
    Hoppas ni får en riktigt mysig Onsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Jaaa..så fin..och jag ser med att jag har alla sakerna hemma för att fixa en egen...Tack !! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  3. Jätte fin!!!
    Ja du väntan är inte lätt:)
    Tack för tipset där ska jag kika in.
    Ha en fin dag!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  4. Åh vad du är gullig. Så kul att du gillade dem även när du såg dem i verkligheten. I går skickades ett par till Tumba, de såg lite annorlunda ut, helt vita med God Jul i rött och gula stjärnor. Får hoppas att hon också blir nöjd. Ha en bra dag! =)

    SvaraRadera
  5. Hittade just till
    Vilken tur
    Vilket fint flaggspel, måste gå in till henne och kolla
    Tomtarna var också jättefina ,gillar tomtar i ullo fårskinn
    Brukar fixa några själv, så jag har ett litet gäng som kommer fram till jul
    Ha en riktigt bra dag

    SvaraRadera
  6. Fin vimpel ska kika in där också ...vad spännande med utmaning
    kram Rosa

    SvaraRadera
  7. Så härligt handgjorda med kärlek ♥
    Och en så fin vimpel.
    Spännande och se vad du hittar på.
    Goa dagar på dig, kram Maria

    SvaraRadera
  8. Väldigt fint flaggspel! Har också haft turen att få hitta till hennes blogg, väldigt mycket roligt och fint pyssel visar hon.
    Och vilken vacker stege du hittat! Gammal, nött och alldeles, alldeles underbar.. =) Vilken tur!
    Tack för tipset om auktionen, som ju faktiskt inte alls ligger långt från där jag bor. Har bara varit där en gång, men jag förstår att jag borde göra fler besök. =)
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Jättefin vimpel..Har varit inne på hennes blogg ochså & kikat. Men nu har jag nog snart köpstopp :-) Har köpt en del fint julpynt av en nyfunnen bloggvän.
    Ja jag hoppas ochså att bebis kommer snart. Ha en fortsatt fin vecka. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...