Sidor

onsdag 17 oktober 2012

Ytterligare en kreativ reaktion av städandet.

God morgon

Igår var jag ju hemma med en febrig liten F och medan han sov så passade jag på att gå ner i pysselrummet igen. Tanken var att själva röjandet skulle fortsätta men istället så kom jag upp ur källaren med dessa två lampskärmar.


De kommer snart att hamna på Choices by Annie för om det är något som jag har mycket av så är det just lampskärmar, fast lite förälskad är jag allt i glödlampeskärmen;) 

Jag har även läst ut en till bok, Den frusna trädgården, vad jag tyckte om den kan ni finna i fliken ovan. 

Önskar er en sanslös fantastisk dag, här blir det ytterligare ett besök hos Tina för lite massage sen blir det att jobba med Choices by Annie. 

Ta hand om er
Annie

5 kommentarer:

  1. Kanonfina skärmar. Ibland kan det vara bra att få lite städryck för då dyker det ofta upp inspiration från oväntat håll. =)

    SvaraRadera
  2. Jättefin lampskärm. Kommer det in sådana i din webbutik vill jag definitivt köpa en :) Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina lampskärmar
    ha en bra dag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Så fina, haha, konstigt att det ska vara så svårt att städa ;)
    Massage lät inte fel, hoppas det hjälper migränen.
    Ha en fortsatt mysig Onsdag, kram Malin

    SvaraRadera
  5. Så fantastiskt fint det blir när du städar =) Lampskärmarna är verkligen söta, och mobilen underbar!
    Tittar in för att önska dig en härlig, pysslig helg! =)
    Kram Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...