Sidor

torsdag 18 oktober 2012

En unik adventsljus krona


God morgon ljuvliga Torsdag

Idag har vi fått lägga om planerna lite, istället för pysseldelux med Mia så blir det öppna förskolan och mys. Men det är nog inte så illa det heller;) 

Igår fotades det en massa, hade ju en hel del färdiga saker som jag inte hunnit lägga ut på Choices by Annie

Lampskärm 129:-


Jag har fortfarande inte hunnit lägga ut dem men förhoppningarna finns om att de ska läggas ut under dagen

Ljusstakar 69:-

Jag har även börjat pyssla och fixa inför jul och nästa vecka tänkte jag lägga ut en massa med jul-saker men en sak kommer ut redan denna vecka och det är denna ljuskrona...

Ljuskrona 159:-

...eller adventsljuskrona, ja den har ju fyra ljus och kan därför användas som adventsljuskrona;) Den är tillverkad av en gammal spis-ring (kommer inte ihåg vad de heter) och några bakformar. Lite annorlunda och definitivt unik;) 

Önskar er där ute en ljuvlig Torsdag, det tänker jag ha;) Tack även för alla söta kommentarer som ni lämnar efter er. 

Annie

7 kommentarer:

  1. Öppna förskolan är inte tokigt det heller. Vi ska ta oss en tripp till Leos lekland. Ha en bra dag! =)

    SvaraRadera
  2. Fina saker du har pysslat ihop, men är man händig så....
    Idag börjar solen titta fram, o jag ska ut o handla mat inför helgen.
    Ha en härlig dag, o njut av hösten!
    Kram

    SvaraRadera
  3. SÅ fina saker!
    Adventljusstaken är jättemysig!!
    Ha en härlig torsdag!
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  4. Jag blir lika förvånad varje gång folk börjar julpyssla=))
    Det är inte långt kvar men för mig känns det som en evighet!

    Fina saker!!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Så duktig du är och adventsljusstaken och lampskärmarna är jättefina!
    Du är så händig och har många fina ideér.
    Hoppas ni har det så mysigt
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Som vanligt blir jag inspirerad av ditt kreativa pyssel. Adventsljusstaken borde du tillverka i massupplaga, tror att den skulle göra succé. Kanske skulle detta vara något för dig: www.handgjordasaker.se Har tittat som hastigast på den för ett kommande projekt, men inte riktigt hunnit läsa allt än så se det som ett oprövat tips. Kramar Liza

    SvaraRadera
  7. Så fina, du är så otroligt duktig.
    Öppna Förskolan brukar vara poppis. Stella som varit i en sådan där mammig period blev helt vild när vi var där igår. Hon lekte och levde vilt bland alla saker, tog för sig och struntade i mig totalt. Var så härligt att se.
    Hoppas ni haft en riktigt mysig Torsdag, Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...