Sidor

onsdag 5 september 2012

Ut på Äventyr

Godmorgon. 

Som jag avslöjade i går så ska jag ut på äventyr, tillsammans med min goda vän Mia. På söndag ska vi bege oss till den unika vackra Remma by som ligger i Norra Unnaryd. Där omgiven av byggnader från 1600-talet ska vi tillsammans med 20-tal andra stå och sälja våra ting. 

Jag ska packa med mig bland annat

 Trissförvarare, eller penga-förvarare tillverkade av toalettrullar;)
 Ett gäng grattis-tags tillverkade av tyg-spill
 Några smyckespåsar gjorda av gamla påsar samt tyg-spill

 Självklart kommer det finnas med en och en annan tavla som till exempel denna tavla Förevig
Sen kan man ju inte vara på en höst marknad utan att ha med sig några ljusstakar, så några sådana här kommer få följa med också. 

Sen har jag ett gäng på började projekt som kommer få följa med samt en massa, massa annat. 

Så boka in nu på söndag i kalendern och kom och gör ett besök i unika vackra Remma-by (och hälsa på oss så klart) Ni kan läsa mer om marknaden här

6 kommentarer:

  1. Så himla kul att stå på marknad!
    Hoppas att ni får bra väder och mycket shoppingsugna människor=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Lycka till på höstmarknaden,det kommer säkert gå toppen era saker är ju bara så fina.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  3. Spännande, och mysigt! Förstår att du längtar.
    Men ha nu först en riktigt härlig Onsdag, kram Malin

    SvaraRadera
  4. Lycka till på marknaden! Vad mysigt det låter och vad fina saker du gjort. Synd vi bor långt ifrån...
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  5. Gillar skarpt sakerna du gör, tycker du har fina idéer.
    Jag bor också långt ifrån tyvärr!
    Lycka till !
    Kraaam Bia

    SvaraRadera
  6. Så spännande! Verkar vara ett riktigt härligt ställe att vara på. Hoppas ni får fint höstväder och riktigt mysigt på marknaden!
    Kram Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...