Sidor

torsdag 19 juli 2012

När skåpen blir för fulla, Loppis och Tradera

Det har rensats och röjts en hel del här på huset nummer 10, något som känts befriande men även som ett måste. 

Jag springer en hel del på auktioner och på loppisar och hittar alltid något fynd, och många fynd blir snart överfulla skåp och lådor och då är en rensning nödvändig.  

En hel del av mina saker lägger jag ut på Tradera och det är med spänning som jag följer kronorna ticka in, kronor som sedan används till att köpa nya saker på loppis som efter ett tag kanske även de hamnar på tradera och cirkeln är sluten. 
Några av mina tradera- annonser. Vill du se alla kan du klicka här

Men alla utrensade saker hamnar inte på Tradera en hel del följer med mig till lillstugans loppis också, som är en loppis som jag och Mia håller öppen i Mossebo utmed nissastigen. (vägbeskrivning hittar ni på vår hemsida som ni hittar här

Nu ska jag med gott samvete gå och lägga mig och läsa, jag är trött efter en roligt arbetsdag och längtar lite till den nya boken som jag börjat på. 

Imorgon blir det jordgubbsplock och bakning. 

2 kommentarer:

  1. Ja man samlar ju på sig en del och man måste ju rensa ibland..har gjort en utrensning nu och plocakt ihop ..ska ju stå på loppis i helgen

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Men åh vilka vackra saker du har rensat ut... Ska nog ta mig en titt på tradera.

    Ha det så bra min vän
    Johanna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...