Sidor

söndag 29 juli 2012

Förändringens vindar

Idag ska jag jobba min sista schemalagda dag på mitt sommarjobb. Det har varit några ljuvliga veckor och jag har verkligen fått en försmak om vad som kommer att ske i höst. Förändringens vindar börjar blåsa och hösten närmar sig med stormsteg. Har jag tur så har jag kanske redan fått en halvtidstjänst i en affär och det vore lycka det;) Men jag tar inte ut något i förskott, först ska jag ha en sista vecka med familjen, besöka djurparken, ta en tur till havet och loppis, loppis och loppis;) 


 Trädgården växer och frodas som bara den, och projektet hallen har fått stå tillbaka till trädgårdsprojekt igen och ni kommer få se bilder snart för snart är det färdigt;) 


Jag har även hunnit att läsa ut en bok. Vad jag tycker om den kan ni läsa om ni klickar på fliken här ovan. 

Nu ska här soffhängas med barnen innan frukosten intas. Tack till alla söta som tittar in här, alla era kommentarer värmer som bara den och de får mig alltid att le lite extra. Tack för det. 

Ta hand om er
Annie. 

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för jobbet!

    Njut av din vecka nu=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Spännande med nytt jobb, håller tummarna för att du får det!
    Visst fanns det mycket roligt på loppisen igår, men tyvärr upptäckte jag de flesta fina saker i händerna på andra loppisbesökare, men så är det ju ibland =)
    Hoppas du får en riktigt härlig vecka nu och att du får fyndat massor av fint mellan djurparksbesök och havsbad, låter underbart!
    Kul att du vill vara med i lilla tävlingen =)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar för jobbet..

    ha en bra dag
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...