Sidor

söndag 1 juli 2012

En helg i perfektionens tecken

Då var födelsedags helgen slut för detta år. Jag gillar verkligen att fylla år och det har egentligen inget med paketen att göra, eller klart det har lite för jag älskar att få paket... Men det som gör födelsedagar så speciella är att man träffas, umgås och äter gott. 

Här firades jag i lördags av familjen med god mat och smarrig tårta. Min mor stannade sedan hela dagen, sov över och har umgåtts med mig hela dagen idag. Tack mamma för den bästa födelsedagspresenten;) 

När mamma var här så pysslade vi, hon med sina underbara smycken och jag med lite lyktpyssel (hösten kommer att komma i år igen) 


Denna lilla prototyp såg först dagens ljus och sedan efter lite modifieringar så gjordes det en hel uppsjö som jag hoppas kunna sälja hos Systrarna Karlsson eller på Norrgårdens Loppis till helgen. 

Mamma spenderade ju hela dagen med mig idag med och då gjorde vi det vi båda älskar, vi gick på auktion. Åh det var en riktigt perfekt auktion där jag gjorde ett fynd som får mig att le bara jag tänker på det. Men det visar vi när jag orkar ta kort som är värdiga dess utsökthet;) 

Nu ska här slå sig ner i soffan framför fotboll äta hemmagjord pizza från gårdagen och bara slappa. 

Tack för alla söta kommentarer som ni lämnar, alltid trevligt och värmande. och tack till alla inblandade som gjorde min födelsedags helg så perfekt. 


2 kommentarer:

  1. Härligt att du haft en skön helg och så spännande med auktions fyndet. Nu blir jag allt lite nyfiken;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Det är första gången jag tittar in här. Jag följer ju Systrarna Karlsson blogg. Och det var ju roligt att titta in här också. Visst är det kul att gå på loppis och fynda. Det var ett tag sedan för mej , så nu börjar det klia i fingrarna. Ha en bra dag, Bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...