Sidor

tisdag 29 maj 2012

Ett blocketfynd av hög rang

Godmorgon

Måste ge er en förtitt på mitt blocket fynd...




Visst är skåpen ljuvliga. Har länge funderat på att ha omklädningsskåp i hallen, smidigt att alla familjemedlemmar har varsitt skåp. Alla skåp jag dock har hittat har varit de oranga, och orange är inte min färg.

Men sen så såg jag i en tidning att de hade målat om oranga skåp, och det blev verkligen jättefint så ut på skåps-jakt igen blev det. 

Det första omklädningsskåp jag dyker på var detta skåp, priset var nedsänkt till hälften. Jag skickade ett mail till ägaren för att be om mått. Morgonen efter hade jag fått svar och gissa om jag studsade upp ur sängen med måttbandet i högsta hugg och mätte väggen. Passade perfekt;) 

Kära Mr D fick ringa, då ni som känner mig vet vilken ångest det innebär för mig att ringa ett samtal. Tur då att jag har Mr D;) 

Så tusen kronor senare samt en tripp till ett samhälle i närheten så var skåpet vårat;) 

Nu är det på plats men hallen är inte färdig ni får helt enkelt visualisera, ett annat golv en annan tapet men åh vad snyggt det förhoppningsvis kommer att bli. 

Ta hand om er
Annie

1 kommentar:

  1. Hej!

    Ser allt dina drömmar börjar uppfyllas :) Så glad för din/er skull! Hoppas att ni har det bra och trivs. Ser att killarna börjar växa som bara den. Måste ta och träffas när vi ändå är i "närheten" i sommar då vi kommer vara i stugan i Kinna. Vill ju se ert fina hus <3
    Ja Leo växer som bara den nu, nu börjar han bli riktig stor.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...