Sidor

lördag 29 oktober 2011

The dark corner;)

Jag har ett Dark Corner.
Eller om jag ska vara ärlig jag har många Dark Corners. 

Ett Dark Corner är det där hörnet den där platsen som man borde, skulle och ämnade ta tag i för flera dagar/veckor/månader/(år?) sedan

Min mest akuta Darka Corner är ett skåp...


Fullt synligt står skåpet i matsalsrummet


Hyllorna översvämmade med loppis/auktions-fynd blandat med allehanda nödvändigheter (ljusen) 


Det är så fullt av saker att dörrarna står på vid gavel för det går inte att stänga. Även lådorna är öppna på grund av liiiite för mycket saker;)

Mitt Dark Corner tar egentligen inte så lång tid att få ordning på... Men det är väl så med dessa Darka Cornarser att hade de varit lätt att ta tag i så hade det aldrig förvandlats till ett Dark Corner;)

Så under denna vecka som går så är mitt uppdrag att ta tag i detta skåp. Att få ordning och reda och framför allt att kunna stänga dörrarna och lådorna så att rummet blir presentabelt igen;)
(om jag skriver det här så kanske det också blir av)

Önskar er en ljuvlig lördag
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...