Sidor

söndag 30 oktober 2011

En ny förtjusning

Jag har fått något nytt att gilla/älska/samla på.

Mitt nya är Glas
glas av alla de slag. 


Jag har alltid gillat glas och flaskor men tack vare dessa vackra ljuslyktor som vi fick av söta S i "inflyttningspresent" (Tack;) Så ökade min förtjusning för detta material. 


Jag fullkomligen älskar hur ljuset träffar glasen och hur det gnistrar 


Att ställa glas i fönstret gör att ljuset fångas och skenet ifrån dem blir magiskt


Här är ett gäng flaskor som jag och Syster L hittade ute i skogen och nu passar de utmärkt på fönsterbrädan tillsammans med mina vackra lyktor;) 


Även dessa godingar har fått ny plats (tror de har bytt plats fyra gånger på en månad;)

SÅ på min önskelista inför julen står bland annat Vackra härliga glas-flaskor/lyktor så att ljuset kan leka in i vårt matsalsrum;)

Önskar er alla en härlig dag och tackar för de som tassar in hit och tack för de avtrycken ni lämnar.
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...