Sidor

onsdag 12 december 2012

Min alldeles egna speciella dag

God förmiddag ljuvliga historiska onsdag (12-12-12) 

I dag må vara en historisk dag men igår var det en historisk dag för mig;) 
 Igår publicerades mitt första inlägg på Livsstilsmagasinet LIVåLeva. Ni kan läsa inlägget här
 Jag måste erkänna att det kändes ganska speciellt att se sitt namn i tryck;) Hoppas nu att jag lyckades förmedla Eco-wrapping till en massa människor också;) 

På Julmarknaden i Haga i Göteborg så fick jag en förfrågan att skänka lite saker till en ideell förening vid namn  Änglakatten. (klicka på namnet så kommer ni dit) Självklart skänkte jag lite saker och även om det kändes lite speciellt att se sitt namn i tryck via LIVåLeva så kändes detta också ganska speciellt. 

De kommer snart ha en utlottning av mina saker via Facebook så gå in här och håll utkik och hjälp till att hjälpa utsatta katter. 

Jag idag må vara en speciell dag men igår hade jag min;) 

Önskar er i vilket fall som helst en egen alldeles speciell dag. 
Annie

Ps. Tack tack tack till alla er som delade föregående inlägg, tillsammans kan vi göra skillnad d.s

5 kommentarer:

  1. Kul med ett eget inlägg på Livåleva....
    Vill önska dej en fin dag och ett mysigt Luciafirande i morgon om du firar förstås :))
    Ha det gott!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  2. Spännande, och grattis till all publicitet, det är du mer än värd.
    Ska kika in och läsa om dig nu direkt.
    Ha en fortsatt skön Onsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Grattis till dig ..spännande
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis till dig
    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du känner dig inspirerad av att skriva för oss. Vi känner oss mycket inspirerade av ditt inlägg Kramar Liza

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...