Sidor

lördag 8 december 2012

En julmarknads dag

God morgon sköna Lördag


 Tack till alla som gillade Choices by Annie på Facebook, tror det kommer bli en bra sida att gilla;) Ett tack till alla ni som gick med i gruppen Köp och Sälj Hantverk/Återbruk också, nu ska vi bara se till att fylla sidan tillbredden och sedan locka in en massa potentiella köpare;) 


Men först ska jag förbereda mig inför dagens händelse. Idag är det dags för julmarknad nummer två och denna gång bär det iväg till Lillstugan loppis som vi håller öppet mellan 12- 18 med chans till fynd, korvgrillning och allehanda mys;) Ska bli så spännande;) (Ni kan läsa mer om det här


Alla bilder tog jag igår på väg hem från förskolan, tänk ändå vilket vackert land vi bor i;) 

Ta hand om er idag och så hoppas jag att jag får träffa några av mina läsare på julmarknaden idag. 
Annie

5 kommentarer:

  1. Lycka till med dagens försäljning.
    Ja, naturen är helt magisk nu, ha en riktigt härlig helg, Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hoppas dagen blir lyckad och att du (ni) får mycket sålt. Hade gärna åkt men har tyvärr andra åtaganden idag. Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med marknaden, hoppas ni får en riktigt trevlig dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går bra på marknaden....i morgon ska vi på
    julmarknad...om jag är lite piggare...är förkyld...och så ska vi på julbord ikväll...är det inte typiskt!
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj har jag missat nåt här...ska gå in på fb och gilla sidan. fin bricka i förra inlägget
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...