Sidor

tisdag 28 augusti 2012

Tre loppisfynd som fått plats i sovrummet

God morgon
Så då går jag ännu en fantastisk dag tillmötes. Igår blev dagen precis så ljuvlig som jag hade önskat. Inskolningen med Frank gick jättebra, hade super mysig tid med kusin Frida och målarna blev färdiga med vår hall. Så det var en mycket bra dag. 

På senaste loppisen inhandlades dessa tre för en tia.


 Jag hade funderat länge, längre än jag brukar, på om jag skulle ha dem eller inte, men för en tia så kan man alltid testa. Nu är jag glad att jag köpte dem för de passade perfekt på skrivbordet i sovrummet.




Jaha då fick ni se ännu en bild av sovrummet, men det är faktiskt det enda rummet som är helt färdigt. Köket väntar på nytt golv, hallen lika så, vardagsrummet väntar på tapet och det gör även tv rummet. Innan dessa saker är färdiga så är det inte roligt att styla om och fixa, utan dessa rum står helt enkelt och samlar på sig damm och blir rörigare och rörigare för var dag. Så i väntan på att allt ska bli färdigt så får ni stå ut med bilder från sovrummet;) 

Önskar er en härlig dag, det ska jag ha;) 
Annie

7 kommentarer:

  1. Du har ett så vackert sovrum så det tål att visas upp igen och igen och igen men jag ser fram emot de andra rummen när de blir klara. ;) PS. Jättefina ljusstakar!

    SvaraRadera
  2. Det är så fint!
    Ditt fynd hade saknats där, tur du slog till:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint!
    Gillar byrån också. Har du målat om den inuti med?
    Ha en skön dag
    kramelikram
    Fia

    SvaraRadera
  4. Jättefint fynd för bara 10 kr! De ser ut att passa alldeles utmärkt där:-) Det är kul att ha lite projekt på gång hemma, det får ta den tid det tar tycker jag, man får göra efter den tid och ekonomi man har.
    Vi har idag precis målat det sista utomhus för i år, nu har vi en vägg kvar på huset (fortfarande) och tre väggar på garaget. Mycket skyller jag på vädret i sommar som inte har varit på vår sida;-)
    Önskar dig en härlig dag också!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Mysigt, de var ju jättefina. Och som du skriver, för en tia vågar man ju chansa ;)
    Hoppas du får en härlig em, kram Malin

    SvaraRadera
  6. De var ju jättefina! Och som du skriver...för en tia har man ju råd att slänga ut dem om man tröttnar:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Dom var riktigt fina fynd...och en tia vad är det idag ..bara att chansa och det gjorde du bra
    Kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...