Sidor

fredag 11 november 2011

En första blick på vårt (ny)renoverade KÖK

Godmorgon

Nu var det då äntligen dags för en liten titt i vårt nya kök

Ett kök renoverat för ca: 1000:- 

Det är inte helt färdigt än men det börjar sakta men säkert att arta sig



 Klart att jag inte kan ha ett kök utan hönsnät... Vilket lantkök är utan hönsnät;)


Här finns i alla fall ett skåp med hönsnät dörrar, innanför står våra kokböcker och några härliga gamla burkar, en vacker vas och mina absoluta favoriter de blåa glasflaskorna... 

 På bänken nedanför står en kakform men inte är den fylld med kakor inte utan här får den tjänstgöra som behållare åt löken;)

Ja ja ni ska snart få se lite mer... 

Håll er till tåls, först kommer en före bild


 Minns ni...

Nu kommer en efter bild


Ser ni någon skillnad?

Samma kök bara lite lättare modifieringar så som färg och icke att förglömma Hönsnät;)

Knopparna är på gång och jag lovar att det går helt i återbrukningens tecken;) Imorgon kanske ni får se en till del av köket;)

Önskar er en härlig fredag
Annie

3 kommentarer:

  1. Hejsan,
    vilket fint resultat. Och jag älskar hönsnätet! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Vi har just nu en kökstävling som du kan titta på! Vill du ha en liten morot kan du kontakta mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer.
    /Vendela

    SvaraRadera
  2. Fiiiint, kilar ner och kikar någon dag om du har tid över... kramis

    SvaraRadera
  3. Så fint så fint skall bli kul att se hela köket.Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...