Sidor

söndag 16 oktober 2011

Ibland är man bara så nöjd

Godmorgon
Nu är jag tillbaka efter det lilla blogguppehållet, både här och hos Systrarna Karlsson.

Att ha ett uppehåll har varit skönt och det har varit nyttigt. En rädsla jag haft är att mitt bloggande skulle ta viktig tid från min familj att prioriteringarna hamnat fel. 

Men så skönt när jag upptäckte att mina prioriteringar inte varit fel, för jag mår bra av att blogga, pyssla och fotografera. Och jag gör heller detta än att titta på den urtråkiga tv:n (ja förutom vissa program då) Så efter nästan två veckor från blogglandia är jag nu tillbaka. Lite restriktioner har jag dock, bloggandet får inte ske under lektid med barnen;) Något som faktiskt ibland hänt, ja man har ju simultankapacitet;)

Men nu till det jag är så nöjd över... 

Minns ni dessa som jag och Syster L grävde fram i skogen (inlägget hittar ni här)


 Åh min är färdig och den blev precis som jag föreställt mig den...


 Prismor, blockljus och dekoration efter säsong allt i en härlig kombination




Visst är det härligt när man blir nöjd över en skapelse när det blir exakt så som man sett i sitt inre. Åh jag älskar den och vet ni vad,,, det bästa är att jag har en till;)

Nu ska jag äta en sen frukost med min kära familj som nu börjar vakna till liv. Sedan blir det en massa fotograferande inför Systrarna Karlssons Jul kollektion release nästa vecka (läs mer här) och så ska det bära av till en secondhand butik som vi hoppas fortfarande har öppet.

Ha nu en helt ljuvlig dag och tack för att ni tittar in hos mig
Annie

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...