Sidor

fredag 2 september 2011

Ett litet men naggande sött inköp

På kvällarna sitter jag gärna och surfar runt i cyber-rymden och mitt nyaste nöje är att hitta mysiga Webb-butiker. Ja för nu vi bor på landet så har nät-shoppingen ökat avsevärt i denna familj;)

Och som den återbrukare jag är så dras jag till butiker som liksom jag värnar om miljö, det gamla och nötta. 

En kväll när jag som vanligt satt där i cyber-rymden stötte jag på denna mysiga nätbutik. 

Systrarna Karlsson rekommenderar för övrigt denna sida, se deras omdöme här 


 och inte kunde jag hålla mig borta från denna lilla goding heller...


Ett vackert fickur kom några dagar senare till min postlåda, vackert inpacketerat och med två mysiga små överraskningar

 Den första var denna vackra tag som fått sin plats i sovrummet också den vid rakspegeln.
den andra var denna godbit...


Gissa hur mycket denna lilla chokladbit piggade upp denna trötta, sluta och smått irriterande två barns mamma. Tack söta Bitte. (hon som äger den mysiga nät butiken har även en mysig blogg koll in här

Idag ska den verkliga shopping-rymden besökas och en tripp till Borås blir det. Barnen ska höst och vinter utfodras och framför allt är det skor som ska inhandlas. Har jag tur kanske en och en annan inredningsbutik hinns med också;)

Önskar er alla en ljuvlig dag
ps. Ni missar väl inte Systrarna Karlssons utlottning ett enkelt sätt att vinna fina priser samt göra reklam för oss;) Utlottningen hittar du här

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...