Sidor

onsdag 22 juni 2011

Gåvor i förväg

Om exakt en vecka fyller jag år.
Hela 33år
Tänk vad tiden går fort men ändå står still

För i sinnet är jag nog inte äldre än 25 år

I år har jag fått mina födelsedagspresenter i förväg

Ja vet det är fusk
Men fyller man år nära midsommar och presenterna är vackra ting att bära till midsommar så får man faktiskt fuska

Den första presenten är från svärföräldrarna och är denna vackra klänning från Cream


Denna var jag och inhandlade i veckan på Ahman och Nielsen i Gällstad
Åh så glad jag är.
För första gången äger jag en vacker ljuvlig klänning.
För första gången har jag unnat mig en klänning som jag verkligen vill ha
Tack svärmor och svärfar

Men som om inte det var nog.

I detta land faller regnet lite för ofta för min smak.
Regn regn regn
Har man barn så måste man ibland vara ute i detta väder

Nu är jag med glädje ute i sådant väder
för nu äger jag en sådan här jacka
Regnjacka från Didriksson inköpt i Gällstad på Butiken har jag fått av min kära familj
lite för tidigt men så som det har regnat de senaste dagarna så är jag tacksam över att jag fått presenten i förväg

Tack världens bästa Sambo och barn<3

Imorgon bär det iväg till östkusten och Mönsteås för traditionellt midsomarfirande 
Önskar er alla en ljuvlig midsommar med vackra kläder och snygga regnjackor
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...